wtorek, 1 września 2020

"Warci ocalenia" Riva Scott

 

Nie byłem księciem z bajki. Byłem pieprzonym diabłem w ludzkiej skórze,
a słodka Emily niedługo się o tym przekona.

 

 

Tytuł: Warci ocalenia

Autor: Riva Scott

Strony: 292

Bohater/ka: Amy (Emily)/Aston/Jorge

Wydawnictwo: WasPos

 



Mroczna historia, w której ogromne pożądanie miesza się z jeszcze większym strachem.

Amy McDonald, to mieszkająca w małym miasteczku w stanie Waszyngton właścicielka prężnie działającej kwiaciarni. Prowadziła spokojne życie aż do dnia, w którym wszystko się zmieniło. Echa przeszłości dały o sobie znać, ponownie wpychając ją w mroczny świat przestępstwa i intryg. Rozpoczęła się gra, której reguł nie znała. Wkroczyła do niebezpiecznego świata, pełnego przerażających ludzi. Los postawił na jej drodze człowieka, którego już nigdy więcej nie chciała spotkać…

Czy ratunek przyjdzie na czas? Czy dziewczyna odnajdzie w sobie siłę, by zawalczyć o swoje bezpieczeństwo?

W tej historii nikt nie jest tym, za kogo się podaje.

Miej oczy szeroko otwarte, bo nie wiesz kto okaże się wrogiem, a kto przyjacielem. (Opis z Lubimy czytać)

 

Ta historia mogła być utartym schematem, ale autorka stworzyła coś innego i odniosła sukces. Nie sądziłam, że otrzymam tak dobry kawałek lektury. Przekonajcie się o czym mówię.

 

Los czasami rzuca nam kłody pod nogi, lecz musimy się orientować by się na nich nie przewrócić. Amy zostaje wplątana w grę, w której jest kartą przetargową. Nie wie, kto jest jej wrogiem, a kto przyjacielem. Musi sama stawić czoła sytuacji.

Amy jest córką gubernatora, ale nie wie, że ojciec zadał się z mafią. Żeby dotrzeć do niego, biorą się za nią. Mafia wie gdzie uderzyć, żeby najbardziej zabolało. Jorge zaczyna swą grę. Wkracza w życie kobiety nieświadomej niebezpieczeństwa, jakie mogą ją spotkać ze strony mężczyzny. Ten mroczny typ zaczyna interesować Amy i czuje się nim zaintrygowana. Nie wie jednak, że ma do czynienia z niebezpiecznym gangsterem.

Z drugiej strony na szali mamy Astona. Pracuje dla Jorge razem z przyjacielem Nickiem. Najważniejszymi dla niego osobami są matka i jego córka Emmy. Jednak, by mogły przeżyć, nikt nie może się o nich dowiedzieć. Gdy Amy i Emmy zostają porwane zaczyna się walka o ich życie. Kto jest wart ocalenia? Jak zakończy się ta historia? I kto wyjdzie z niej cało?

 

Był jak najgorszy z narkotyków, jak kolejna działka dla ćpuna, lub kolejny kieliszek dla alkoholika. Przerażał mnie, gdyż przez niego stawałam się bezbronna i podatna na ten urok niegrzecznego chłopaka. Już raz dałam się takiemu zwieść, co omal mnie nie złamało, drugi raz bym tego nie wytrzymała.

 

 

Przez książkę się płynie. Nie ma czasu na nudę, ani zaczerpnięcie oddechu. Autorka nie pozwala nam odetchnąć nawet na chwilę. Cały czas coś się dzieje, a przekręcając stronę nie wiemy, czego się spodziewać. Jest mnóstwo akcji, gangsterskie porachunki, walka dobra ze złem, nieco pikanterii i scen seksu.

Okładka idealnie pasuje do treści i przyciąga wzrok. Jest mroczna i tajemnicza. Podoba mi się.

 

Ogólnie książka skupia się na porachunkach gangsterskich, mamy wątki sensacyjne, ale jest też miejsce na miłość i seks. Ta historia jest nietuzinkowa. Nie sposób się od niej oderwać, nawet na moment. A zakończenie przyprawi nas o szybsze bicie serca. Zdecydowanie polecam! I jestem pewna, że jeszcze nieraz sięgnę po książki autorki.

 

Czasem nie wyobrażamy sobie, jak wielka i mocna jest siła miłości, póki nie ujrzymy jej na własne oczy.

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce i Wydawnictwu:




 

 

Moja ocena: 9/10

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Siła miłości jest nie do przecenienia, naprawdę wspaniale potrafi oddziaływać na człowieka, zmienia się pod jej wpływem, staje się lepszym człowiekiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gangsterka - tak. Ale niestety nie w takim wydaniu, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytam takich książek, już same okładki jakoś tak mnie zniechecają. Cieszę się jednak, że zaprezentowała swoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie przekonuje... Myslę, że odpuszczę sobie lekturę ><

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh kolejna mafia. Troche to oklepane. Chociaż, każda książka niby inna ale wszystko się już powtarza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.