poniedziałek, 28 lutego 2022

"Oskarżony" Darcy Trigovise

 

Miłość przecież nie polega na tym,
by kochać za coś, tylko mimo wszystko.

 



Tytuł: Oskarżony

Seria: Idealnie nieidealni (tom 2)

Autor: Darcy Trigovise

Strony: 420

Bohater/ka: Zack/Emma

Wydawnictwo: WasPos

 

Napięcie kumulowane przez lata w końcu musi znaleźć ujście...

Emma zawsze była zbyt charakterna, co niejednokrotnie zostało jej wytknięte. Teraz ma jednak inne zmartwienia i ostatnie, czego potrzebuje, to kolejny mężczyzna sprawujący kontrolę nad jej już wystarczająco skomplikowanym życiem.

Poczucie winy, które nosi w sobie Zack, sprawia, że od lat trzyma się z daleka od jedynej kobiety, której pragnie. W końcu zwyciężają obsesyjna potrzeba zapewnienia Emmie bezpieczeństwa i uczucia, które tak długo od siebie odpychał. Mężczyzna poddaje się i chce zawalczyć o szczęście, które od dawna przecieka mu przez palce.

Niestety przeszłość upomni się o nich w najgorszym momencie, a po walce, którą przyjdzie im stoczyć, nic nie będzie już takie samo...

Jeszcze więcej zwrotów akcji, bolesnych sekretów, ciętego humoru i namiętności rozpalającej wszystkie zmysły. Przekonaj się, czy można zwyciężyć w grze, o której istnieniu nie masz pojęcia...
(Opis z Lubimy czytać)

 

Po przeczytaniu pierwszego tomu pt. "Inny" z ogromną niecierpliwością czekałam na kolejny tom. Emma i Zack już w pierwszej części zwrócili na siebie uwagę. Chciałam się dowiedzieć, co wyniknie z tej relacji hate-love.


Emma to uparta, pewna siebie i zadziorna młoda kobieta. Los jej nie oszczędzał i od zawsze była otoczona ludźmi, którzy chcieli ją kontrolować. Jednak ona od zawsze się buntowała i nie pozwoli, by mogła stracić kontrolę nad swoim życiem. A tym bardziej nie będzie rządził nią taki zarozumialec jak Zack. Czy aby na pewno?

Zack to najlepszy przyjaciel Lloyda, brata Emmy. Ma własną firmę ochroniarską, jest zaborczy, ale potrafi też rozbawić do łez. Skrywa w sobie jednak wielki ból i poczucie winy, z którym nie może sobie poradzić. Od dawna pragnie Emmy, ale uważa, że na nią nie zasługuje. Ale teraz ona potrzebuje jego pomocy. 

Styl pisania autorki polubiłam i nadal podoba mi się. Potrafi wzbudzić wiele emocji i zainteresować czytelnika. Raz śmiejemy się z bohaterami, a innym razem płaczemy razem z nimi. Książkę pochłonęłam w dwa wieczory, więc to o czymś świadczy.

Okładka jest świetna! Jeszcze lepsza niż poprzednia. Ma swój klimat i ten kolor ❤️ 


Nikt nie powinien być w takiej chwili sam, a to wszystko tylko uświadamia mi, jak bardzo byłam głupia.



Bohaterów od razu polubiłam, są autentyczni i dobrze wykreowani. Nie są pozbawieni osobowości. Jest chemia między nimi, nawet gdy wióry lecą. Dochodzi do wielu spięć, ale Zack nie da jej się długo złościć, chyba że to właśnie Emma go zrani. 


Podsumowując uważam, że książka jest naprawdę świetna. Nie sposób się przy niej nie śmiać, ale również uronimy kilka łez. Przynajmniej tak było w moim przypadku. Jest to nie tylko opowieść miłosna. To historia o wybaczeniu sobie, pokonaniu własnych lęków, przezwyciężaniu demonów przeszłości i odrodzenia się na nowo, właśnie dzięki miłości. To ona jest siłą napędową. Uwielbiam pióro autorki i czekam na kolejne książki. A Wam zdecydowanie polecam! 


Czasami w życiu masz tylko kilka sekund, żeby podjąć decyzję. Decyzję, która może zaważyć na całej twojej przyszłości.

 

 

Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu:




 

 

Moja ocena: 9/10

 

 

 

5 komentarzy:

  1. To fajnie, że bohaterowie się autorce udali. Historia mnie jakoś nie zachęca, by przeczytać tę książkę. Poza tym musiałabym wrócić do pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze ksiazka Ci sie podobala, to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej powinna spodobać się mojej siostrze, polecę jej tę publikację i poprzedni tom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska1 marca 2022 23:16

    Na razie nie mam jej w planach, ale zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poki co nie ciągnie mnie do tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.